Regulamin- czyli procedury i zasady, które warto poznać.
jest do podania swoich danych personalnych, w tym imienia, nazwiska, adresu dostawy i specyfiki tego miejsca oraz adresu email i numeru telefonu kontaktowego. Przedmiotowe dane będą przetwarzane i przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W ramach zamówienia Zamawiający może wybrać następujące pakiety diety: a) Dieta klasyczna składająca się z 5 posiłków o kaloryczności zestawu 1000- 1200 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal, 4000 kcal. b) Dieta oczyszczająca składająca się z 5 posiłków.
Korzystanie z usług Sprzedawcy jest możliwe odpłatnie po uprzedniej wpłacie środków przelewem na rachunek Sprzedawcy lub operatora usług płatniczych, z którym Sprzedawca zawarł umowę lub bezpośrednio u dostawcy kartą kredytową lub gotówką. Cena za usługi Sprzedawcy obowiązuje wg cenników zamieszczonych na stronie https://biorself- catering.eatbu.com, dostępnych po wyborze odpowiedniego miasta. Ceny widoczne na stronie oraz w formularzu zamówienia, są cenami brutto wyrażonymi w PLN.
Warunkiem realizacji zamówienia jest: 3.1 Płatność: a) Zaksięgowanie płatności z góry za usługę na rachunku bankowym Sprzedawcy; b) Informacja od operatora usług płatniczych o wpłacie dokonanej przez Zamawiającego; c) Płatność w siedzibie Sprzedawcy. 3.2 Podanie informacji do zamówienia: a) Wybór diety; b) Podanie dokładnych danych Zamawiającego i dostawy; c) Uzgodnienie ze Sprzedawcą terminu dostawy.
Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon z kasy fiskalnej. Podczas składania zamówienia Klient oświadcza czy zakupu dokonuje osoba prywatna czy firma. Zamawiający w chwili składania zamówienia może zażądać wystawienia faktury VAT lub paragonu z numerem NIP. Sprzedawca w późniejszym okresie, na żądanie Klienta, będzie mógł wystawić fakturę VAT z nr NIP Zamawiającego do paragonu tylko i wyłącznie w przypadku gdy nr NIP był podany na paragonie.
Dostawa zamówionych przez Zamawiającego zestawów posiłków będzie zrealizowana w dniu uzgodnionym przez niego ze Sprzedawcą, gdy Zamawiający spełnił warunki realizacji zamówienia i uregulował płatność.
W trakcie realizacji zamówienia Sprzedawca akceptuje możliwość zmian planu diety, zmian miejsca dostaw oraz przesunięcie dostaw w czasie. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, jest poinformowanie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: biuro@biorself.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 515-573-685 najpóźniej do godziny 12.00 dnia roboczego poprzedzającego dzień, którego dotyczy zmiana. Zmiany zgłoszone po upływie wyżej określonego terminu nie zostaną zrealizowane.
Jeżeli na skutek zmian dokonanych w zamówieniu na koncie rozliczeniowym Zamawiającego powstanie nadpłata, to nie podlega ona zwrotowi, a zostaje przeliczona na kolejny okres zamówienia.
Jeżeli na skutek dokonanych zmian w zamówieniu, na koncie rozliczeniowym Zamawiającego powstanie niedopłata, Sprzedawca poprosi Zamawiającego o jej niezwłoczne uregulowanie. W przeciwnym razie Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania dostaw zamówionych zestawów do czasu zaksięgowania należności.
Prawidłowo zgłoszona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i adres klienta składającego reklamację, datę dostawy lub zgłoszenie jej nie dostarczenia, jeśli dotyczy konkretnego zestawu posiłków, zwięzły opis przyczyny zgłaszania reklamacji oraz formę akceptowanej rekompensaty (ponowne dostarczenie posiłków lub zwrot należności za nie dostarczenie lub niezgodność posiłków z umową). Na czas i wynik procesu reklamacyjnego może wpłynąć zamieszczenie przez Zamawiającego w zgłoszeniu dokumentacji fotograficznej.
Reklamacja powinna zostać zgłoszona za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@biorself.pl bądź pismem przesłanym na adres BIOrself catering dietetyczny Michał Majek, ul. Karola Wojtyły 6, 08-500 Ryki.
Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie do 14 dni. O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany wiadomością e-mail lub pocztą tradycyjną.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient może wybrać formę rekompensaty. Dostępne możliwości to ponowna dostawa nie dostarczonych lub niezgodnych z umową posiłków lub zwrot gotówki. Kwoty należności za pozytywnie rozpatrzone reklamacje zwracane będą do Klienta w terminie do 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
W zakresie nieobjętym postanowieniami powyższego regulaminu, zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego.
ul. Karola Wojtyły 6
08-500 Ryki
tel.: +48 515 573 685
e-mail: biuro@biorself.pl